Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 16, 2012
Image Size
29.4 MB
Resolution
3454×4800
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,476
Favourites
73 (who?)
Comments
19
Downloads
41
×
Swarm Rising page 20 by ThunderElemental Swarm Rising page 20 by ThunderElemental
It's what, three weeks since the last page? I'm sorry for the long wait, I had my attention elsewhere.

Anyways, it's page 20 now! We're about halfway through (lol, nope. -26/0/2013) the first part of Swarm Rising! :D (I've divided the story in two parts)

-Main cast addition: Rarity and Applejack.
-Main cast complete?
-Dash had a scare.

...Seems like there's layer positioning error on Dash. Mhhh, merged the layers already, can't help it. :/


First page: fav.me/d51k817
Previous page: fav.me/d5id6mo
Next page: fav.me/d5lzxwh
Add a Comment:
 
:iconmegaabbystar:
megaabbystar Featured By Owner Dec 22, 2014  Hobbyist Artist
I think you meant,"I can guarantee IT'S her. 
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Dec 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hmm... yeah. Fixed, thanks.
Reply
:iconmegaabbystar:
megaabbystar Featured By Owner Dec 25, 2014  Hobbyist Artist
Clapping Pony Icon - Queen Chrysalis 
Reply
:icondeli73123:
deli73123 Featured By Owner Mar 11, 2014  Student General Artist
Wait, so she doesn't trust dash, but assumes Twi isn't a changeling? AJ, your logic is horribly flawed.
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Mar 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconapplejackisdizzyplz:
Reply
:iconrockint765:
RockinT765 Featured By Owner Jan 16, 2014  Hobbyist General Artist
In the panel where Twilight tells AJ to relax she looks adorable.
Reply
:iconhaileym45:
HaileyM45 Featured By Owner Nov 22, 2012
Mind making more of those comics? They are really interesting and you left it at a REALLY big cliff hanger.
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Nov 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yes, I'm trying to maintain a page per week pace.
Next page should be up around this time tomorrow.;)
Reply
:iconhaileym45:
HaileyM45 Featured By Owner Nov 22, 2012
Well, please make it quick. I am really impatient. :)
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Nov 23, 2012  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconpatec:
Patec Featured By Owner Nov 17, 2012
and so they all got fooled... damn :(
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Mwahaha~!
Reply
:iconpink--champagne:
Pink--Champagne Featured By Owner Nov 16, 2012
Together again!
Gee, it's good to be together again!
I just can't imagine that you've ever been gone.
It's not starting over, it's just going on!
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
It has just begun. =P
Reply
:iconpeacockprincess101:
PeacockPrincess101 Featured By Owner Nov 16, 2012  Hobbyist Traditional Artist
haha Dashie's face made me laugh out loud xD ppppoorrrrr RD xD Great job on this one i really cant wait for the next comic to show Fluttershy ;D :happybounce:
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! ^^
How ya think Rarity will react? :XD:
Reply
:iconx-darkie-x:
x-Darkie-x Featured By Owner Nov 16, 2012  Student Artist
Lol. Dashie is never change at all.
Reply
:iconbb-k:
BB-K Featured By Owner Nov 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Looks like they're together again, but they still need to get out of here.
Reply
:iconthunderelemental:
ThunderElemental Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Yeah.
Their problem is, that there is a plan. A plan that has been succesful so far...
Reply
Add a Comment: